Kumaş ile nakışın bir aradaki zarafetini sunmak istiyorum.El emeklerimi sizinle buluşturmak dileğimle.. El emeği, kişisel bakım ve ev bakımı hakkında bilgilerimi de sizinle paylaşacağım. Ayrıca Amway ürünleri hakkında da bilgilenmiş olacaksınız.

23 Ağustos 2010

Balon Bohça

Herkese Merhaba,
"Merhaba" diyerek söze başlamak istedim.

Bloğumu kurarken ilk amacım güzel arkadaşlıklar edinmek ve hobi heyecanıyla yaptığım çalışmaları sizlerin beğenisine sunmak.

Sizlerin önerisini de almak beni mutlu edecektir. Bir an önce çalışmalarımdan birkaçını paylaşmak için hazırlıklarımı tamamladım.

*Resimlerin üzerine tıklarsanız büyür.



Burada resmini paylaştığım bohça tafta, saten biye ve organze güpürün birleşimi ile titiz bir çalışma ile dikildi.






İşte size kibar bir bohça, şase, hurç olarak kullanılabilecek çalışma.




 Dikişleri kaputüne ile temizlendi. (Yandaki resim)












Üzerine ebruli sim ile de kibar bir fiyonk motifli nakış işlendi.


*Yatağınızın üzerini süsleyecektir =)








 İsteğinize göre size sunduğum desenlerden birini işleyebilirim.

1. Desen:










2. Desen:










Ürün Hakkında Bilgi


Boyutu: 60*50cm

*Bana e-mail adresim ile ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim için sizin fikirleriniz önemli...