Kumaş ile nakışın bir aradaki zarafetini sunmak istiyorum.El emeklerimi sizinle buluşturmak dileğimle.. El emeği, kişisel bakım ve ev bakımı hakkında bilgilerimi de sizinle paylaşacağım. Ayrıca Amway ürünleri hakkında da bilgilenmiş olacaksınız.

23 Ağustos 2010

İlkbahar Geldi

Sonbaharın renkleri çalışılırda, ilkbaharın pembeleri kullanılmaz mı?
Koyu pembenin açık pembe ile dansını sizlere yeni bir çalışma ile sunuyorum.

*Resimlerin üzerine tıklarsanız büyür.


 4 kenarınada aynı deseni işledim.

























Her birini masanızda, sevdiğiniz eşyalarınızı saklamak için ya da hayırlı bir adımda kullanabilirsiniz. =)

Buda işlediğim desen.

Ürün Hakkında Bilgi

Boyutu: 95*95cm


*Bana e-mail adresim ile ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim için sizin fikirleriniz önemli...