Kumaş ile nakışın bir aradaki zarafetini sunmak istiyorum.El emeklerimi sizinle buluşturmak dileğimle.. El emeği, kişisel bakım ve ev bakımı hakkında bilgilerimi de sizinle paylaşacağım. Ayrıca Amway ürünleri hakkında da bilgilenmiş olacaksınız.

15 Mayıs 2011

Siyah Deri Runner

Her yerde görebileceğiniz türden bir runner.

Hazır dikilmişleri de var ama ben kendim dikmek istedim. Yumuşacık bir deri alınca bunu yemek ve servis masası için hazırlamayı düşündüm.

Kare parça şimdi puf görünümündeki orta sehba da da kullanılabilecek. Ya da koltuk şalı gibi de kullanılabilir.
İğne kullanamadığım için dikimi dikkat istiyor.
Şimdiki gençler siyahı çok seviyor. Bana göre açık renk deri de güzel olacak.

Kat izleri de biraz durunca düzeliyor.
Dikişi ile ilgili sorularınız olursa yardımcı olabilirim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim için sizin fikirleriniz önemli...