Kumaş ile nakışın bir aradaki zarafetini sunmak istiyorum.El emeklerimi sizinle buluşturmak dileğimle.. El emeği, kişisel bakım ve ev bakımı hakkında bilgilerimi de sizinle paylaşacağım. Ayrıca Amway ürünleri hakkında da bilgilenmiş olacaksınız.

18 Ocak 2011

Limon Küfü Renkli Takım

Yeni bitirdiğim limon küfü rengindeki takımı da sizlerle paylaşmak istedim.

Başlarken renklerin uyumu nasıl olur emin olamadım. Bitirince ise ben de çok beğendim. Kumaşın rengi ile bordo ağırlıklı nakışlar güzel göründü. Siparişin sahibi olan canım arkadaşımın mobilyaları ile uyumu da güzel oldu.

Arkadaşım, güzel günlerde kullanmanı dilerim.






Farklı fotoğraf makineları ile çekim yaptım. Rengi tam olarak yansıtamadım.
Artık sizin hayal gücünüze ihtiyacım var :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim için sizin fikirleriniz önemli...